אשטנגה יוגה

מתרגלים רבים של אשטנגה יוגה מצאו בתרגול זה כלי בעל ערך רב לסיוע בתהליך הריפוי שלהם,
במישור הנפשי ו/או הפיסי. כמו בכל תהליך ריפוי, עלינו להיאזר בסבלנות ולהיות נחושים.
תנו לתרגול שלכם להבשיל לאורך זמן והפירות לבטח יופיעו.

מהו שיעור אשטנגה יוגה?

האסאנות באשטנגה יוגה מאורגנות ברצף שעוצב "ליישר" את הגוף ולחזק את מערכת העצבים.
בתחילת השיעור – ברכות לשמש ותנוחות עמידה. בהמשך – הסדרה הראשונה, אותה נתרגל בשיעורים, ונקראת יוגה צ'יקיטסה (יוגה תרפיה).
הסדרה מכילה רצפים של אסאנות לחיזוק הגב, ליישור הגוף הפיזי, לאיזון וטיהור הגוף הפיזיולוגי, בונה כח וגמישות ומתבססת על עקרון הויניאסה – רצפי תנועה משולבים ומסונכרנים עם נשימה

יתרונות

התרגול מסייע להעצמת יעילות הלב, כלי הדם ומערכת הנשימה ומוסיף לתרגול איכות אירובית.
במהלך התרגול מופק חום פנימי בגוף המתבטא גם בהזעה, וזה בסדר גמור.
החום מסייע לטיהור הגוף מרעלים ופסולת, מעצים פעולת מטבוליזם, בלוטת התריס, התארכות שרירים, גמישות וסיבולת.
בנוסף, נוצרת במישור המנטאלי צלילות תודעה תוך שחרור הגוף ממתח וממחשבות שמקורן לחץ ופחד.

מאחר ומדובר ברצף תנוחות קבוע, אשטנגה יוגה היא בסיס מצוין לתרגול אישי בבית שיכול להביא לקפיצות דרך משמעותיות מבחינה פיזית ומנטלית.

למי מתאים שיעור אשטנגה יוגה?

שיעור האשטנגה יוגה הוא השיעור הדינאמי ביותר במערכת השעות בסטודיו ומתאים למתרגלים מתקדמים שרוצים לאתגר את עצמם מבחינה מנטלית ופיזית.

מערכת שעות

סרטון מתוך סדנה של ג׳ון סקוט, מבכירי מורי היוגה לאשטנגה ויניאסה בעולם תוכלו לראות את עדי בין המשתתפים מקבל יחס מיוחד:)

 

כל הזכויות שמורות לעדי יוגה